هتل آپارتمان ترنم، هتل آپارتمان نزدیک حرم
نوشته شده توسط : gheirati

یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشور ما شهر مشهد می باشد، وجود حرم مطهر امام رضا و دیگر مراکز تفریحی و گردشگری در این شهر موجب شده هر ساله تعداد بالایی از مسافران این شهر را مقصد سفر زیارتی و سیاحتی خود انتخاب نمایند. با سفر به مشهد می توانید اقامتی به یادماندنی را در هتل ها و دیگر مکان های اقامتی این شهر سپری کنید. هتل آپارتمان ترنم، هتل آپارتمان نزدیک حرم در شهر مشهد میزبان شما مسافران عزیز بوده که در این مقاله از های هتل به معرفی این هتل آپارتمان خواهیم پرداخت.

معرفی هتل آپارتمان ترنم مشهد

در سال 1385 هتل آپارتمان ترنم در خیابان امام رضا و در نزدیکی حرم مطهر امام رضا با 40 واحد اقامتی در 8 طبقه افتتاح گردید. این هتل آپارتمان جزو هتل های نزدیک حرم در مشهد به شمار می آید که در فاصله دو دقیقه پیاده روی، مسافران می توانند به زیارت حرم مطهر امام رضا مشرف شوند. همچنین نزدیکی این هتل به بازار و مراکز خرید اطراف حرم، وسایل حمل و نقل عمومی نزدیک به آن از جمله مزایای رزرو هتل اپارتمان ترنم مشهد به شمار می آید. با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی نظیر قطار بین شهری و اتوبوس ها می توانید از دیگر مراکز تفریحی و گردشگری شهر مشهد که در نقاط مختلف این شهر قرار گرفته است، دیدن نمایید.

 

امکانات هتل آپارتمان ترنم

علاوه بر مهمترین ویژگی هتل آپارتمان ترنم، هتل آپارتمان نزدیک حرم می باشد، می توانید با اقامت در یکی از واحد های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و دو خوابه شش تخته از امکانات داخل اتاق ها نیز بهره مند شوید. امکاناتی که درون هر اتاق برای رفاه مسافران در نظر گرفته شده شامل لوازم بهداشتی، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سیستم سرمایش و گرمایش، تلفن در اتاق، یخچال، مبلمان، بالکن و تلویزیون می باشد.

همچنین با اقامت در این هتل آپارتمان می توانید علاوه بر اقامت ارزان و به صرفه در هتل نزدیک حرم از امکانات بالای دیگری همچون اینترنتی در لابی، نمازخانه، رستوران ، کافی شاپ و ... بهره مند شوید. برنامه ریزی در هزینه سفر نکته ی مهمی است که قبل از سفر می بایست به آن اهمیت دهید. از همین رو این هتل آپارتمان گزینه ی مناسبی برای افرادی بوده که قصد اقامت در هتل ارزان در مشهد را دارند، خواهد بود.

با رزرو هتل از های هتل می توانید با اطمینان خاطر در شهر مقصد، اقامتی مطمئن را تجربه کنید. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، رزرو آنلاین هتل از های هتل کمک بزرگی به شما در انتخاب هتل مورد نظرتان در این شهر خواهد داشت. شما می توانید از میان هتل های مشهد که در این سایت برای شما برگزیده ایم، رزرو هتل مشهد خود را انجام دهید.





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: